zaterdag 7 februari 2009

Tussendoor ben ik ook af en toe bezig met de foto`s van Amerika. Juist afgelopen week papier binnen gekregen uit Amerika, van Cherry on top, waar ik veel Disneypapier had besteld. Gisteravond deze 2 layouts gemaakt.
Ik vind dit toch lastiger scrappen, want ik wil toch redelijk wat foto`s kwijt en er moet wat bij geschreven, want over een aantal jaren weet ik daar anders weinig meer van.
Terwijl ik die foto`s aan het opplakken was komen er toch veel herinneringen aan een supervakantie weer mijn hoofd in. Ik zou zo weer gaan want ik heb toch het idee dat we nog lang niet alles gezien en gedaan hebben.


1 opmerking:

  1. Mooi gedaan hoor. Ik zou daar ook nog eens graag naar toe gaan.

    Enneh... ik heb je getagged. Kijk maar op mijn blog.

    groetjes

    Angelique (www.only1dutchgirl.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...