maandag 6 april 2009

Afgelopen weekend ben ik naar het Artspecially event in Zeist geweest. Ik heb overnacht in Oud London, dat ligt vlak naast het KNVB centrum waar het event gehouden werd.
De zaterdag was erg druk, ik heb niet veel anders gedaan dan geshopt en vooral veel bijgekletst met oude en jonge bekenden. Fijn om Rachel weer te zien .
s`Middags ben ik naar de nieuwe winkel van Paper&Pictures gereden , heerlijk 3 kwartier aaneengesloten blik, wat ook in 10 minuten kan (ggrr de randstad) Daar ook weer heerlijk bijgekletst en de mooie nieuwe winkel bewonderd, Truike is naast de scrap nu ook home deco aan het verkopen.
Terug in Zeist eerst maar gegeten, net toen ik mijn kamer uitkwam liep ik Liesbeth tegen het lijf die ook net wilde gaan eten, dus maar samen gegaan. Het eten was heerlijk en het gezeldschap gezellig.
s`Avonds werd er door Artspecially een bingo georganiseerd en ik won een superprijs een zakje met daarin 23 Magnolia stempels, ik ben daar helemaal blij mee.
Zondag kwam Jacqueline ook een dagje naar de beurs en we hebben de hele dag geshopt, bewonderd en geworkshopt. Heerlijk genoten.
Op de terugweg nog een pannenkoek genuttigd en toen was het heerlijke weekend weer voorbij.

1 opmerking:

  1. Jij hebt je weer een lekker weekend gehad zo te lezen! Ik vond het leuk je weer te spreken!!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...