dinsdag 18 augustus 2009

En nog maar eentje met vakantiefoto`s. De kinderen hebben toch zo`n lol gehad om de naam van het ijsje, dat bleef de hele vakantie: "Op zoek naar Oswald".



Op het scrapdelightforum zijn we weer begonnen met speedscrappen. Vakantie is immers weer voorbij, dus er mag weer geknutselt worden. De sketch komt van Inspired blueprints en ik ben na het vakantiejournal nu begonnen met de rest van de vakantiefoto`s te verwerken. Ik doe het dit jaar gewoon allemaal met de Traveler collectie van My Little Yellow Bicycle. Het was echt een speedscrap vanavond, want hij was met een uurtje klaar.


4 opmerkingen:

  1. Oh wat is hij mooi geworden was jammer genoeg niet thuis om mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer schitterend, erg mooie foto's ook1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OO legoland dat lijkt me nou ook zo leuk! Mooie lO.Ik vind dat altijd heel moeilijk zoveel foto's op een LO te verwerken.
    OO en ik rijg ook helemaal trek in oswald als ik die zo zie..ze lijken wel wat op die clownijsjes die vond ik ook zo lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een prachtige dingen gemaakt Cora! En zo snel met je vakantiealbum! Je vroeg of het bij ons nog uit te houden is...met iedere dag een ijsje zeker, net als jou kinders op vakantie...alleen hier helaas geen Oswald, wat is die leuk. Is je ijsje op die layout trouwens gestempeld, ik vind 'm echt geweldig.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...