dinsdag 1 september 2009

Het wordt even wat druk en chaotisch in Huize van Straaten, de woonkamer en keuken gaan geschilderd en behangen worden, vanochtend om 09.30 belde de schilder of het uitkwam dat ze vandaag kwamen. We hebben snel de woonkamer leeggeruimd, gelukkig hebben we een grote schuur. Om 13.00 stonden ze op de stoep. Nu zijn bezig om de keuken leeg te ruimen maar tussendoor zat de speedscrap van Scrapdelight. Ik heb me het gemakkelijk gemaakt en een kaartje gemaakt, i.p.v. een layout. Ik ga met frisse tegenzin weer verder uitruimen.

4 opmerkingen:

  1. succes met opruimen, maar als het klaar is ben je er vast harstikke blij mee

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pan me voorstellen dat je er tegen opziet, maar ja het knapt wel weer lekker op . Heel leuk kaartje geworden,Mooi randje heb je erop zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enorm mooie en lieve kaart, wat een gedoe dan met alles uitruimen, nou veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart zeg en dat je geen zin in opruimen hebt, kan ik me goed voorstellen. Even doorbijten hoor, succes. Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...