dinsdag 10 november 2009

Dit vond ik zo`n leuk verhaaltje

Tijdens een wandeling met mijn 4 jarige dochter, kon ik haar nog net tegenhouden, toen ze iets van de grond raapte en in haar mond wilde stoppen.
Ze vroeg mij waarom het niet mocht en ik legde uit dat dingen van de straat vaak vuil zijn en vol slechte bacterieen zitten.
Met open mond keek ze mij aan en vroeg bewonderend:
"Jij weet zoveel mamma, hoe komt dat nou?"
Ik kreeg er lol in en brouwde een gevat antwoord:
"Alle moeders weten dat soort dingen. Als je moeder wil worden, moet je een test doen; dan moet je al dat soort dingen weten, anders...kun je geen moeder zijn!"
We wandelden verder en ik zag aan haar dat ze erover nadacht.
"Ah, ik snap het!" riep ze plotseling, "als je gezakt was voor die test, was je pappa geworden!!"
"Precies!", antwoorde ik met een dikke glimlach!

bedankt Corina

4 opmerkingen:

  1. Ik zit hier net aan mijn eerste bakkie koffie en kom niet meer bij, helemaal geweldig, ik vind je dochter nu al een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig verhaaltje! Ben altijd dol op prietpraat.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op jouw advies proberen we het nogmaals. Echt een geweldige reactie van je dochter. HEb er erg om moeten lachen....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...