dinsdag 3 november 2009

speedscrap

Vanavond was het weer speedscrappen op het scrapdelight forum dit is de sketch is van pagemaps met mijn uitwerking. Het papier is van October Afternoon, Roadmap.



Het kaartje stond al een poosje op mijn verlanglijstje om te maken , ik was hem weer vergeten en toen ik vanavond op zoek was naar een kaartsketch vond ik deze weer terug, het is een lift van dit blog maar van al een hele poos geleden. Hij is voor de dochter van een nichtje van mij die pas bevallen is van een zoon, vandaar C P, Connor Peter.

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een leuke layout gemaakt! De tekst op de tag gaf me een dikke glimlach!
    Gefeliciteerd met het behalen van de top 5 bij Get sketchy! Je kaart is ook zo super origineel!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een enorm mooie lo, mooie en leuke tekst, en je kaartje is ook weer zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...