dinsdag 19 januari 2010

Vanavond meegedaan aan de speedscrap, en daar zijn deze resultaten uitgerold. Ik heb afgelopen weer weinig gescrapt, want ik ben weer eens begonnen met borduren ( waar haal ik de moed vandaan)ik ben hieraan begonnen. Eerst heb ik om het borduren weer eens te proberen het vogeltje gemaakt, dat koste me een dag. En stom genoeg wil ik het hele ding nu gaan maken. Ik zal mezelf af en toe updaten.



Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

2 opmerkingen:

  1. Mooie layout en kaart Cora! Enne...je scrapt nog altijd meer dan ik.....
    De merklap die je wilt gaan borduren is prachtig, maar hoe breng je het geduld op??? Knap hoor!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi papier heb je voor je LO gebruikt je kaart vind ik ook heel leuk .leuk idee om je afdrukje zo te laten.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...