woensdag 29 juni 2011

Opdracht 25. Wat vond je het leukste aan het scrapkampioenschap.
Ik heb de hele maand juni heerlijk zitten scrappen en heb alle layouts die ik gemaakt heb ik in een (voor het eerst) zelfgemaakt album gedaan. Vanmiddag was dit nog een plaat grijsboard, ik heb het beplakt met linnen van Ikea en daarop een layout gemaakt met de Timepiece lijn van BoBunny, heel toepasselijk voor de tijd die ik afgelopen maand heb besteed aan het scrappen. De kleine ronde fotootjes zijn foto`s van mijn scrapkamer.
Ik vond het ontzettend leuk om te doen, en mijn voorraad scrapspul is zelfs iets geslonken. Bedankt Creabest voor het aanleveren van jullie inspiratie en opdrachten.


Opdracht 24. Maak een layout met de kleuren grijs en roze, een oude lijn van MyMindsEye, en een hele (vind ik) mooie foto van vergane glorie uit Portugal

Opdracht 23. Gebruik stof op je layout.
Ik heb stof en papier van Tilda gebruikt, paste mooi bij de sfeer van de foto.

Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

6 opmerkingen:

  1. Je album ziet er prachtig uit, vind ik!
    Wat een leuk idee met die kleine ronde fotootjes.
    Het is net een klok.
    Maar bovenal ben ik jaloers op je,
    dat je een hele maand hebt kunnen zitten scrappen hoor!
    Heerlijk lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en het ziet er schitterend uit. Bijzonder leuke titel ook. Super!!!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat een geweldige layouts hab je gemaakt zeg!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Cora, dat heb je super gedaan, en niet alleen goed maar ook nog eens heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi cora je album en je lay outs

    complimneten

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig album en hele mooie layouts supermooi.....
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...