maandag 24 oktober 2011

Ik ben eraan begonnen....
Een poosje terug zag ik op pinterest dit voorbeeld en ik vond dit zo leuk dat ik het zelf ook wilde maken. Dus op zoek naar een letterbak, maar een niet zo grote. Helaas nergens te vinden wat ik zocht. Dan maar uit eigen voorraad, deze letterbak heb ik al een poosje , maar er zitten wel heel veel vakjes in. Ik heb dus maar besloten dat het een meer maanden(of zelfs jaren) project gaat worden. De borduurwerkjes komen op een stukje chipboard en dan in de letterbak. Er zijn nu 90 vakjes, dat zullen er wel minder worden, want ik wil ook wat grotere lapjes borduren. Ik heb nog even te gaan.


Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

3 opmerkingen:

  1. Super ik vind dat zo leuk! Ik heb er ook al een tijdje een letterbak voor liggen maar nog steeds geen tijd gehad om er wat mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat wordt zeker weten een gaaf geheel, jou kennende! Mijn moeder vond laatst op zolder nog mijn oude letterbak. Die is iets kleiner dan die van jou;) Succes en veel plezier met je letterbak&borduursels:)Ik kijk uit naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf idee en project! ik ben benieuwd naar het eindresultaat dus borduur ze! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...