dinsdag 22 november 2011

De decemberzegels zijn weer verkrijgbaar dus ik ben maar eens aan de kerstkaarten begonnen. Gelukkig was er een leuke uitdaging bij Dutch Card Lovers #117 alweer dit keer met een recept. Dit heb ik ervan gebrouwen. De doily is gestanst uit muziekpapier en daarna geglimmermist, de bloem is ook uit muziekpapier en geglimmermist.En het groen om de bloem zijn stanzen. Verder heb ik zitten stempelen en embossen.
Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

8 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit, Cora! Leuk om de doiliy uit te stansen op muzieknoten papier.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat enorm gaaf om die zo te stanzen..moet ik onthouden:)
    Een schitterende creatie overigens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi in balans met (ik zou bijna zeggen een zoetje en een zuurtje) kraft en het muziekpapier!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het lintje zo leuk afgewerkt! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig label! Die sterren zijn zo mooi!
    Dank je wel voor deze bijdrage bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zeg. Ik vind de doily met bloem prachtig. Erg leuk ook dat je het uit muziekpapier hebt gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tag en de doily er op staat heel mooi

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...