zondag 4 december 2011

Ik ben net begonnen met de 12 tags of christmas van Tim Holtz Hij zet elke dag een uitgewerkt voorbeeld op zijn blog. Ik doe hier de laatste jaren al zoveel mogelijk aan mee. Dit is inmiddels de vierde tag (en dag) maar door alles rondom het overlijden van mijn schoonvader ben ik nu pas ingestoken. De eerste drie ga ik nog proberen in te halen. Ik heb gewerkt met "oude spullen" van Tim Holtz , het grungeboard van 2 jaar geleden, verder met stempels, embossing, inkten, paintdabber en cracklepaint. Mijn knopendoos en lapjes stof.
Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

9 opmerkingen:

  1. Al heb je dan "oude" materialen gebruikt, ik vind hem super. hopelijk vind je nog de tijd om de andere 3 te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie tag.
    Nog veel creatief plezier met de tags

    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gecondoleerd.

    Dat je dan niet meteen alles weer doet zoals je normaal doet is naar mijn idee niet meer dan normaal. Je tag is een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag heb je gemaakt en ook ik hoop dat je de tijd nog kan vinden om de andere 3 in te halen. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, ik nog even in je verleden rondneuzen (lol)
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke "öude" spullen heb jij. Ik vind hem prachtig!

    Nog gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader en pas een beetje goed op je zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd Cora en heel veel sterkte!! Ik ben zelf ook helemaal fan van TM en probeer ook het één en ander te volgen, je tag ziet er helemaal prachtig uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een hele mooie tag
    En leuk hoor de uitdaging om het te maken met je eigen materialen
    Ik kijk ook elke dag even bij tim

    Gecondoleerd en sterkte

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...