zaterdag 10 december 2011

Vandaag nr 10 van de Tim Holtz tags. Gelukkig doe ik er al een aantal jaar aan mee, en wie wat bewaart die heeft wat, in dit geval de fragments (de plastic hangertjes) Ik heb er een plaatje van Graphic 45 achtergeplakt met glossy accents. Verder heb ik de achtergrond niet gestempeld maar een stuk muziekpapier uit een oud muziekboek als achtergrond gebruikt. Verder was het weer stempelen, poetsen en embossen. Ik vind het steeds leuker worden.
Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tag heb je gemaakt en de plaatjes van Graphic 45 zijn super. Een mooi geheel bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een geweldig mooie tag zeg, leuk om het muziekpapier ervoor te kiezen.
    past allemaal heel erg mooi bij elkaar
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Очень интересный, хороший тег!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoihoi,
    hij is weer mooi geworden. gelukkig had ik pas de fragments op de kreadoe gekocht. Wel leuk om een plaatje zo te bewerken.
    Helaas nog maar 2 te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook weer een tag waar ik helemaal weg van ben, toch eens kijken bij de uitleg van meneer Tim :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer prachtig, leuk die kleine witte belletjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...