maandag 23 januari 2012

Een tag

Nog een tag gemaakt, want ik heb niet zoveel zin om te poetsen in huis (de was draait wel gestaag door).
Het idee komt bij Tammy Tutterow vandaan , eigenlijk is het niet veel meer dan papier , stempels en inkt.


kraft cardstock, een patoon papiertje van 7 Gypsies, labelstans Tim Holtz, stempels (gaas, bloemetje en klosjeskant,tekst PTI ), embosspoeder en distressinkt, de bloemetjes stempel is ingekleurd met distressinkt.

Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

5 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt hoor Cora, en ik snap het best hoor, ik freubel ook liever dan poetsen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Hi ik doe dat ook liever hoor poetsen is niet mijn liefhebberij maar soms moet het gewoon even

    erg leuke label geworden

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...