donderdag 9 februari 2012

Album met ABC primer van graphic 45

Afgelopen zondag zag ik bij Marrie zo`n leuk album. Ik had de papierlijn  ABC primer van Graphic 45 gewonnen laatst met de fairytle, en dat papier is vind ik bij uitstek geschikt voor zo`n boek (want boekje kun je het niet meer noemen). Het papier is ook grotendeels opgegaan en heel veel kraft cardstock. Overal zitten pockets, labels en  vlapjes  en dus heel veel mogelijkheden om foto`s te verwerken. Maar ik vind hem zo al zo mooi dat ik er eerst een poos zonder foto`s van ga genieten. Het zijn heel wat foto`s van het hele boekje.


















Papier abc primer van Graphic 45, kraft cardstock, pockets zijn gemaakt met een quickutz stans uit winter wishes, rood/wit touw van Dille en Kamille, en boekbinderslinnen voor de rug. En heel veel maakplezier
Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig boekje is dit geworden.
    Zonder foto's is het ook al prachtig genoeg geworden.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig boek geworden, veel werk van gehad! Het is zo al mooi, kan ook wel zonder foto's!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow Cora, wat een mooi werkstuk.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wooow wat is dat een prachtig
    boekje die je heb gemaakt
    het ziet er zo al super
    mooi uit zonder foto,s!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat gaaf!
    En wat een werk zeg!
    Het boekje heeft eigenlijk helemaal geen foto's nodig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een geweldig mooi album, de manier van de pagina's lijkt veel op mijn boekjes. Maar door er geen rozen in te doen en andere grote obstakels krijgt het een heel andere uitstraling.
    Ik ben er helemaal verliefd op. Echt met heel veel plezier elke foto vergroot bekeken. En opgeslagen bij mijn inpsiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cora

    Ik vind hem van jou ook heel mooi geworden.
    Knap hoor om van de fotoos na te maken .

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is jou album ook mooi geworden .Vind het knap dat je dat van fotoos hebt nagemaakt.



    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooi!
    Als ik een cijfer mmocht geven, een dikke tien.

    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...