zaterdag 25 februari 2012

beterschap

Ik ben een keertje snel met mijn inzending voor DCL #128 dit keer. Meestal ben ik van de last minute, maar ik had zo`n leuk idee gezien op Pinterest met jute en dat paste perfect bij de sketch.  Het is een tag op een achtergrond kaartje geworden.

papier cardstock en basic gey, jute wat van de gevonden kraaltjes bloemenstanzen ,bannerstans,  swirl, tag allemaal Tim Holtz, een bradje, een oma`s knopendoos lintje , 2 cuttlebug corner stansjes , en rubon letters.
Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

13 opmerkingen:

  1. Die is erg mooi geworden Cora, erg leuk met dat jute idd!
    Fijn weekend,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi natuurlijk kaartje.
    Leuke spulletjes van tim heb je gebruikt.
    Liefs,
    Dithny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtig geheel!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja supergaaf is deze zeg! Ik weet precies welke je bedoelt op pinterest, ik heb hem ook gepinned!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is idd een hele gave uitwerking Cora, heel erg leuk idee met jute op de tag.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje :D

    ga je ook gelijk volgen je hebt zulke leuke dingen :D

    Groetjes
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje !!! Erg leuk zoals je het jute verwerkt hebt.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan Cora. De combinatie van papier en jute vind ik erg mooi. Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi gedaan Cora gaaf hoor die tag op het kaartje mooie combinatie van kleuren. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super idee Cora, :)) Ik vindt hem prachtig!! Dat jute geeft zo'n leuk effect.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje met deze aardetinten!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...