vrijdag 17 februari 2012

een dagje handwerkbeurs

En dan thuiskomen met een tas vol leuke spulletjes, daar kan ik zo blij van worden. Het nieuwe boek van Marie Suarez was er, zij heeft zulke leuke borduurpatronen. Alles is te combimeren, ik heb haar vorige boek ook en ben er helemaal weg van, alleen al de manier waarop ze haar werkstukken uitstalt, prachtig je blijft nieuwe dingen ontdekken. Leuke oude klosjes  bij oma`s knopendoos gevonden, met restjes lint erom, eindelijk seambinding of iets wat erop lijkt gevonden, leuke lintjes nog een borduurpakket van Des HistoiresA Broder gevonden bij `t Gaerenhuys een prachtige borduurspullen hebben ze daar. Verder wat wolletjes en borduurstof.Kortom een heerlijk en zeker aan te bevelen dagje uit. Ik heb me lopen vergapen aan zoveel mooie spullen die mensenhanden kunnen maken.

Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige spulletjes! Je bent goed geslaagd zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk nieuw spul he! Geniet ervan!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow wat zie ik veel moois, toch eens kijken of er hier in de buurt ook wat is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een leuke spulletjes gekocht veel plezier er mee.
    En wat fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad.

    Fijn weekend Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet er dat gezellig uit Cora, leuke dingen zie ik op je foto.
    gr. liesbeth en veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed geslaagd zo te zien. Ik heb nooit geweten dat je zo'n borduurfanaat bent. Heel veel plezier ermee en wel een keertje iets laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...