maandag 27 februari 2012

The Ribbon Reel Challange

een keertje meegedaan met The Ribbon Reel Challange  #22 weathered.
Ik vond het een heerlijk frisse foto en had meteen zoiets van ik wil weer op vakantie naar Scandinavië.


Ik heb een een verhuiskaartje van  gemaakt


Papier  Maja Design(uit Zweden),Banner van Tim Holtz met 
een stempel van Eline`s huis , een roerstokje met daarop een meetlatstempel (ik weet niet van welk merk),stukje jute en een sleuteltje wat ik een andere kleur heb gemaakt met embossingpoeder

Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

19 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje! Heerlijke kleurtjes!
    Ik krijg ook gelijk weer helemaal zin om naar Scandinavie te gaan!! :)
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, Cora ik zie dat jij ook houdt van blauw,rood, witte huisjes.
    Bedankt voor het compliment over mijn Pinterest albums.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf cora, super geheel!!! En even op je vraag terug komend, het zijn stempels van Art Impressions en een beetje van mezelf:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje ik vind je huisjes super!
    leuk ook dat je het sleuteltje een ander kleurtje hebt gegeven!
    succes met deze challenge maar dat zal best lukken met zo`n mooie creatie
    xox
    linn
    ps ik ben maar meteen volger geworden bij je:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit vind ik echt een geweldig leuk kaartje!!
    Die ga ik onthouden!! Zo lief!!
    XOXO Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke uitdaging en een erg leuk kaartje, dat jute is perfect erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cora, this is just delightful! I love the little houses nestled on the burlap, a cracking card!
    Thanks for joining us at The Ribbon Reel this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje heb
    je er van gemaakt super gedaan!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En wat voor één wat is die enorm leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart.
    Mooie liniaal stempel.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woww...wat een super gaaf verhuiskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk frisse kaart, scandinavisch en toch ook een beetje hollands met die kleurtjes! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love what you created Cora, those little polka dot houses in red and blue are wonderful and I really like the touch of burlap and the sweet sentiment. Thanks so much for joining us at The Ribbon Reel this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geweldig!! Superkaartje in prachtige kleurtjes!! En die huisjes ook helemaal tóp!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart!! Leuke details!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...