vrijdag 3 februari 2012

Puur

Een layout waarbij de opdracht was gebruik WIT en als contrastkleur erbij blauw, de foto was geen opdracht aan verbonden. Ik heb zitten stanzen en embossen en een foto van Jikke toegevoegd waar ze ik denk 4 jaar oud was.


wit cardstock in verschillende stucturen, blauw cardstock, stanzen Tim Holtz, en doohickeys, bloemetjes en een sliertje gemaakt van een restje, de hoekjes zijn van Melissa  Frances, en een kantje
Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

8 opmerkingen:

  1. Wauw Cora ik vind hem prachtig! Wat een mooie foto van Jikke, de titel past helemaal bij de foto: zo puur zo'n mooi kindergezichtje!
    Leuk dat Jaaike ook zo lekker in de sneeuw heeft gespeeld. Is het nu een retriever of ook een labrador?
    Liefs
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige LO en super lieve foto!!
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lo en die toef bloemen is super.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stijlvolle layout Cora, en heo je die verschillende randponsen hebt gebruikt vind ik ook zo leuk. Past ook mooi bij dat witte koppie !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Cora, en wat een leuke foto.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige LO,leuk die 2 kleuren.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige layout
    En wat een mooie foto
    Ik vind het zo mooi gedaan met de 2 kleuren

    Fijn weekend Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooi geworden Cora,en wat een aparte kleur foto. ik heb trouwens iets voor je op mijn blog.
    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...