dinsdag 13 november 2012

kaartjes voor kerst en verjaardag

Afgelopen dagen nog wat kaartjes zitten maken er moeten er toch nog wel wat gemaakt worden voor de kerst. Bij de bovenste drie heb ik me uitgeleefd met spullen van Tim Holtz,stempels en stanzen, embossingpoeders en inkt.
 


 Dit is een verjaardagskaartje en die doet mee aan een liftchallange #29, eigenlijk maak de kaart na. Ook hier weer zitten stempelen en embossen
 
 
papier Pion Design, stempels (ik geloof) fancy pants, tekststempel PTI,labelstans Tim Holtz
Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! De stempels ook, en de embossing komt mooi uit! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaartjes en tags heb je gemaakt.
    Heel erg leuk.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooi liftkaartje Cora, stijlvol en leuk papier. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww....wat een super leuke kerstcreaties. Ik ben niet echt van de kerst, maar dit vind ik prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...