zaterdag 16 maart 2013

Pinterest

Sinds ik een pinterest heb komt daar steeds meer en meer op te staan, het is zo leuk om ideeën vast te leggen en vooral om ook weer terug te vinden. Maar als ik alles wil maken wat ik aan ideeën tegenkom, moet ik nog heel lang leven. Vandaag maar eens bedacht om ook daadwerkelijk wat te gaan maken. Dit vond ik vandaag en gelukkig vond ik dit doosje dominostenen ook
En met wat stempels, papier en dikke embossingpoeder is dit eruit komen rollen
Zo leuk om even ermee te prutsen.

stempels Tim Holtz en Prima Marketing, papier manilla, inkten versafine ,stampin up, distress inkt.


Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,

    Wat een leuke idee zeg met die dominostenen.
    Ik vind het ook erg mooi gemaakt trouwens.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ook om te verwerken op kaarttn of in je scraps. Mooie stenen zijn dat zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf idee..
    Heb ergens nog wel oude dominostenen.

    groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel erg mooi geworden, doet het prachtig met TH stempels. Handig hè, pinterest?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, leuk die Pinterest (of een vergif ? ) Ik vind jouw uitwerkingen mooier dan het voorbeeld. Vooral de crackeled look !
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...