dinsdag 29 oktober 2013

Tim`s tag october

Dat is al weer een poos geleden dat mijn handen onder de inkt zaten, maar ik heb weer heerlijk zitten kliederen met inkt, poeders en stempels, om mee te doen aan de october tag van Tim Holtz. Die van mij ziet er toch wel heel anders uit, omdat ik niet dezelfde materialen in huis heb, heb ik me maar een beetje aan zijn kleuren en het Halloween thema gehouden. De kat en de vleugeltjes komen uit een grungeboard set en zijn bewerkt met zwart en goud embossing, de klok is een stans en bewerkt met emossing poeder en daarna om hem wat lichter te krijgen nog met velvet. de tag is eerst met een tekst gestempeld en daarna "gepoetst"met inkt. October 31 komt uit een stempelset van 7 Gypsies en is bewerkt met embossingpoeder.
Ik ga proberen of mijn handen weer schoon worden.
 
 
Als je op de foto klikt wordt deze groter, en bedankt voor het langskomen.
 

3 opmerkingen:

  1. heerlijk toch? Lekker kliederen! Ik vind hem wel spooky geworden voor Halloween, snufje van Tim en wat extra ingrediënten van Cora!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het weer een topper van jou hand, super die kleuren ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vergeet Tim steeds maar wat heb jij een prachtige oktobertag gemaakt, supergave kat ook, heerlijk dat geklieder, zeker met dit resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...